Feladatok:
- Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos ügyintézés
- Napi bérszámfejtési feladatok ellátása
- Havi zárás koordinálása, teljes körű bérszámfejtés, járulékbevallás
- OEP bevallások, statisztikák elkészítése, adatszolgáltatás
- Utazási költségtérítések elszámolása
- Ügyvezetők munkájának támogatása
- Munkához kapcsolódó egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése
- Kapcsolattartás a telephelyekkel, munkavállalókkal és a hivatalos szervekkel
Elvárások:
- Minimum középfokú végzettség
- Bérszámfejtés és munkaügyi területen szerzett 3-5 éves tapasztalat
- MS Office ismeret (Excel, Word)
- Önállóság, jó problémamegoldó képesség
- Terhelhetőség
- Nagyfokú precizitás és megbízhatóság
Előny:
- Tb-ügyintézés és kifizetőhelyi feladatok elvégzésében szerzett gyakorlat
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- ProHuman szoftver ismerete
Amit kínálunk:
- Hosszú távú munkalehetőség
- Családias légkör
- Versenyképes fizetés
- Munkahelyi étkezés